Neden DBA ?
DBA Consulting, 20 yılı aşkın iş yaşamı tecrübesi ile 2015 yılında, Kurumsal Şirketlere ve KOBİ’lere eğitim ve danışmanlık hizmeti vermek üzere, Akademisyen-Yazar Yücel Uygun tarafından kurulmuş bir markadır. Özellikle uzmanlık alanları; Satış Gücü, Liderlik & Satış Yönetimi ve Kişisel Gelişim Eğitimleri üzerinedir. Ayrıca şirketlerin daha sistemli bir satış sistemi/yönetimi kurması ve kârlılıklarını artırmaları üzere danışmanlık hizmeti de vermektedir.
Türkiye’nin En Verimli Eğitimi
Yücel Uygun, sunumlarını 20 yılı aşkın mesleki deneyimlerine göre hazırlar. Ayrıca sunumlarını, Amerika, Avrupa ve Türkiye’deki güncel bilimsel araştırmalar ile her geçen gün zenginleştirir. Katılımcılar tarafından doldurulan anket sonuçlarında, eğitimlerimizin başarı oranı sürekli %95 pozitif puana sahiptir.
DBA Consulting Duygusal Zekâ Ağırlıklı Eğitimler Sunar
Günümüzde birçok kişi mesleki başarısının asıl sırrını merak etmektedir. Aslında özel yaşamda veya iş yaşamında başarılı olmanın sırrı, duygusal zekâ seviyesinin yüksekliğinde saklıdır. Bu sebepten DBA Consulting tarafından sunulan tüm eğitimler duygusal zekâ ağırlıklıdır. Sürdürülebilir başarılara imza atmak isteyen personelin kendini tanıması, duygularını yönetmeyi öğrenmesi, içsel motivasyonunu nasıl yükselteceğini bilmesi gerekir.
Uzmanlık Alanları Nedir ?
Tüm sektörlerde faaliyet göstermektedir.
DBA Consulting kişisel gelişim eğitimlerinin işletmelere olan faydaları:
Sunulan hizmetin kalitesini artırır
Verimliliği, iş kalitesi ve yetkinliği artan personelin sorumluluk duygusunun gelişmesini sağlar
Yönetiminin denetim maliyetleri azalır
İşletmenin cirosunu arttırır
Firmanın, iş yaptığı diğer birey veya kuruluşlar karşısında da itibarı artar
Çalışan ve yönetici verimi arttığı için firmanın da verimi artar ve daha az zaman, emek, para ve malzeme kullanılır
Firma, dış çevresine karşı imajını güçlendiren bir ekiple çıkar
DBA Consulting kişisel gelişim eğitimlerinin personele olan faydaları:
Personelin güven duygusu gelişir, memnuniyeti artar, huzurlu olarak çalışır, morali yükselir, kazancı artar, ortama uyumu kolaylaşır ve çekingenliği azalır.
Yeterlilik kazanır, işine yatkınlığı artar, ufkunu genişletir, yenilikleri izler, kendini yetiştirir, unvan elde eder ve işyerinde yükselebilir.
Kişisel amaçların gerçekleştirilmesini sağlar ve yeni sorumluluklar alma korkusunu giderir.
Çalışanların değeri, kültürü ve insan ilişkileri artar, insanlarla kolaylıkla anlaşma sağlar, bireysel doyuma ulaşır, rolünü rahatlıkla oynar ve işinde saygınlık kazanır.